Reklama2021-03-04
0

Katarzyna Miodyńska dyrektorką marketingu Miraculum

Katarzyna MiodyńskaKatarzyna Miodyńska

Katarzyna Miodyńska objęła stanowisko dyrektor marketingu w spółce  kosmetycznej Miraculum.

Miodyńska będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej dla wszystkich marek wchodzących w skład portfolio spółki. Budowanie silnej pozycji Miraculum, a także zarządzanie komunikacją marketingową i działaniami social media.

Poprzednio marketingiem Miraculum kierowała Monika Zosowska.

Z Miraculum związana jest z przerwami od 2012 roku

Miodyńska z Miraculum związana jest z przerwami od 2012 roku. Dotychczas jako trade marketing manager i brand manager, zarządzała działaniami merchandisingowymi, wdrożyła pierwsze szafy ekspozycyjne na rynek krajowy. Ostatnio odpowiadała za budowanie i rozwój marki kosmetycznej JOKO.

Katarzyna Miodyńska ma 13-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, trade marketing, PR i rozwoju biznesu, które zdobywała w firmach kosmetycznych (m.in. Eveline Cosmetics, Yateh).

Autor:jd

Więcej informacji:Katarzyna Miodyńska, Miraculum

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas