Reklama2016-06-07
0

Monika Zosowska dyrektorem marketingu Miraculum

Monika ZosowskaMonika Zosowska

Monika Zosowska została nowym dyrektorem marketingu w firmie kosmetycznej Miraculum, do której należą takie marki jak Pani Walewska, Być może i Wars. Zastąpiła Urszulę Pierzchałę, która została doradcą zarządu firmy ds. marketingu.

Monika Zosowska będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej dla wszystkich marek wchodzących w skład portfolio spółki,  budowanie silnej pozycji Miraculum, a także zarządzanie komunikacją marketingową i działaniami social media.

Na objętym właśnie stanowisku dyrektora marketingu zastąpi Urszulę Pierzchałę, która została doradcą zarządu spółki ds. marketingu.

Monika Zosowska ostatnio była kierownikiem ds. produktów w Grupie Neuca. Wcześniej przez ponad trzy lata pracowała jako dyrektor marketingu w Laboratoria Natury.

Równie długo pełniła funkcję marketing managera w Omega Pharma. Była też marketing managerem w Lifetech, sponsoring managerem w PZU. Karierę zaczynała jako marketing manager w firmie Soraya, w której przepracowała siedem lat.

Monika Zosowska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie uzyskała magistra na wydziale Zarządzania i Marketingu. Ukończyła także Szkołę Praktycznego Zarządzania - studia organizowane przez SGH i Francuski Instytut Zarządzania (IFG).

Autor:bg

Więcej informacji:Monika Zosowska, Miraculum

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas