Katarzyna Tulej dołączyła do zespołu Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i PZU. Objęła stanowisko media account directora.
Katarzyna Tulej do Sigma Bis przeszła z domu mediowego Mindshare Polska (GroupM/WPP). Pracowała tam pięć lat. Najpierw jako media manager, a ostatnio -przez ponad rok - jako group media manager.
Wcześniej, przez ponad 2 lata, była związana z domem mediowym PHD Media Direction. Pełniła tam m.in. funkcję senior digital plannera.
W latach 2010-2013 pracowała w Agorze, gdzie była m.in. senior account managerem Gazeta.pl.
Jest absolwentką Uniwersytetu SWPS i Szkoły Głównej Handlowej.
Ostatnio do Sigma Bis dołączyła Edyta Sierosławska, która została szefową social media.
Wśród klientów obsługiwanych przez Sigma Bis są m.in. PKN Orlen, Energa, FoodCare, Link4, PZU.