Reklama2020-04-24
0

Kampania „Kawowe Vademecum MK Cafe" przygotowana zdalnie

W telewizji trwa kampania marki MK Cafe pod hasłem „Kawowe Vademecum MK Cafe”. Przygotowały ją OMD i Timecode Film Production.

Na potrzeby kampanii przygotowano trzy spoty z ciekawostkami na temat różnych odmian kawy. Animacje podkreślają zalety kawy MK Cafe Premium oraz MK Cafe Fresh. Spoty emitowane są na kanałach grupy mediowej TVN Discovery.

Kampania powstała całkowicie w warunkach pracy zdalnej.

Filmy powstały w oparciu o materiały własne MK Cafe oraz animacje i ujęcia stockowe. Ich realizacją zajął się dom produkcyjny Timecode Film Production. Za obsługę kampanii i nadzór nad prawidłowym zrealizowaniem niestandardowej kampanii odpowiada dom mediowy OMD.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas