Grupa Kerris wygrała przetarg na działania performance dla spółki Tauron Sprzedaż. Będzie dla niej pracować do maja 2021 roku.
Obsługą projektu zajmuje się Kerris Select - jednostka Kerris Group, specjalizująca się w projektach performance marketingu.
W ramach współpracy firma odpowiada za generowanie leadów dla działu sprzedaży, wspierając szerokie portfolio produktów, do którego należą: ekogroszek, klimatyzacja, gaz, fotowoltaika, kamery.
Agencja odpowiada także m.in. za opracowanie kompleksowej strategii działań sprzedażowych w środowisku Google, celem sprzedaży w serwisach Tauronu, prowadzenie kampanii sprzedażowych w środowisku Google (Google Ads, reklamy Gmail, Google Display Network, Google Shopping, YouTube, kampanie mobilne i inne), realizację wcześniej ustalonych i zaakceptowanych KPI (m.in. CPA) oraz współpracę z innymi podmiotami wspierającymi realizację postawionych celów sprzedażowych, np. porównywarkami cen.
Umowę podpisano do maja 2021 roku.
Tauron jest w trakcie przetargu na obsługę mediową. Budżetu broni Starcom (Publicis Media).