Reklama2022-05-09
0

Kerris Group po rebrandingu nazywa się Kerris

Mikołaj Szymański, prezes zarządu KerrisMikołaj Szymański, prezes zarządu Kerris

Agencja digitalowa Kerris Group staje się Kerris, przechodząc rebranding. Zmiany związane są z poszerzającym się portfolio usług oraz nową strategią biznesową wdrażaną przy okazji 10-lecia firmy. Za nową identyfikację wizualną odpowiada Mateusz Machalski.

“Performance meets creativity” - pod tym hasłem agencja Kerris przechodzi rebranding. Jego celem jest repozycjonowanie marki jako wiodącej agencji o kompetencjach zarówno performance jak i kreatywnych.

Zmiany wiążą się z utworzeniem działu kreacji, na którego czele stanęli Jacek Stefanowicz oraz Piotr Szkałuba. Jednocześnie, dołączyli oni do grona wspólników.

- Nasza agencja obchodzi w tym roku 10-lecie i przeszła drogę od studenckiego biznesu do jednej z wiodących, niezależnych agencji digital marketingowych 360 w Polsce. W naszej dotychczasowej komunikacji dominowały treści związane z działaniami w obszarze performance. W nowej odsłonie chcemy silniej zakomunikować swoje możiwości z zakresu kreacji i social mediów. Znalezienie klucza do połączenia językiem wizualnym tych dwóch obszarów było kluczowym elementem naszego rebrandingu - mówi Mikołaj Szymański, prezes zarządu Kerris.

Kerris po rebrandingu

Agencja Kerris zmieniła całą swoją oprawę graficzną w tym stronę internetową oraz logo. Jej nowa komunikacja wizualna bazuje na 4 głównych motywach graficznych: rozmytych fotografiach, zdjęciach mikroskopowych wody, białym horyzontalnym gridzie oraz płaskich aplach kolorów.

Rozmyte zdjęcia odnoszą się do procesu krystalizowania się idei – od niewyraźnego obrazu do figuratywności. Morfownie kolorów, symbolizujące kreatywność, przełamane zostało surowym gridem oraz mocną białą typografią – symbolizującymi świat liczb, wyników i danych, czyli wszystkim tym, co jest związane z performance marketingiem.

Zmiana logo Kerris była ewolucją poprzedniego znaku. Charakterystyczna gwiazda z sygnetu stała się bazą do wyprowadzenia symetrycznej w osi poziomej litery „K” która ma komunikować połączenie dwóch dziedzin – creativity & data, tworzących jedną całość. W nowym znaku zostało użyte kreślone od podstaw liternictwo, które wyraża z jednej strony: profesjonalizm, zaufanie, stateczność, a z drugiej kreatywność, dynamikę oraz nowoczesność.

 

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas