Reklama2022-06-16
3

Klarna debiutuje w Polsce z kampanią telewizyjną

Szwedzki fintech Klarna wystartował z pierwszą, przygotowaną in-house ,kampanią reklamową w polskiej telewizji.

W humorystycznych spotach płatność za 30 dni od Klarny została przedstawiona jako przyjaciółka „na odległość”, która trzyma się na dystans, zapewniając swobodę i bezpieczeństwo podczas zakupów.

Dzięki niej nie trzeba “zawracać sobie głowy” natychmiastową płatnością - zakupy można zrobić w dowolnym sklepie online i zapłacić za nie po 30 dniach bez odsetek. Prowadzone działania mają na celu przybliżenie polskim konsumentom marki Klarna oraz oferowanego produktu “Zapłać za 30 dni”, a także edukację klientów w zakresie korzystania z płatności odroczonych i ich zalet.

- Klarna jest bankiem, ale komunikujemy się inaczej niż konkurencja, zachowując unikalny styl, który pokochali klienci na całym świecie. Kampania wideo, która właśnie wystartowała w Polsce, doskonale się w niego wpisuje. Pozwala nam w pełni pokazać czym jest nasze słynne “smoooth”, a odbiorcom lepiej zrozumieć wyjątkową osobowości naszej marki. Polskim akcentem w jednym ze spotów jest symbol lat 70. - różowy Fiat 126p, którym podróżuje główna bohaterka – mówi Agnieszka Jabłońska-Twaróg, B2C marketing manager w Klarna Polska, która odpowiada zarealizację kampanii na polskim rynku.

Kampania Klarny do końca czerwca

Kampania rozpoczęła się 13 czerwca br. i potrwa do końca miesiąca. 30- i 15-sekundowe spoty w dwóch wersjach są emitowane w TVN i Polsacie. Działania online objęły komunikację w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Instagram) oraz premium display w ogólnopolskich portalach internetowych.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotu odpowiada Klarna, a za zakup mediów dom mediowy Mediacom.

W globalnych kampaniach Klarny brały udział takie gwiazdy jak Lady Gaga, Snoop Dogg, czy A$AP Rocky.

Bank detaliczny Klarna, dostawca płatności i serwis zakupowy z ponad 90 milionami użytkowników na całym świecie, oficjalnie ruszył w Polsce w sierpniu ubiegłego roku. Ekspansję na polskim rynku rozpoczął popularną na świecie opcję „Zapłać za 30 dni”. Pierwszym klientem firmy był na naszym rynku H&M.

Autor:jd

Więcej informacji:Klarna, reklama telewizyjna

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas