Reklama2019-12-06
0

Klub Producentów Reklamowych SAR z nowym zarządem, Julian Dworak nadal dyrektorem

Od lewej: Maciek Maciantowicz, Jacek Kulczycki, Kacper SawickiOd lewej: Maciek Maciantowicz, Jacek Kulczycki, Kacper Sawicki

Klub Producentów Reklamowych SAR po dwóch latach działalności powołał nowy, trzyosobowy zarząd. Julian Dworak nadal pełni funkcję dyrektora KPR.

W skład nowego zarządu KPR weszli: Maciek Maciantowicz, CEO/executive producer w Dynamo Film, Jacek Kulczycki, CEO/executive producer w OTO Film i Kacper Sawicki, executive producer w Papaya Films.

- Klub wpisał się w krajobraz rynku, a członkostwo w nim stanowi znak jakości dla naszych klientów. To cieszy. Jednak przed nami wciąż sporo pracy. W ciągu dwóch lat udało się wypracować realną wartość dodaną, wskutek opracowanej wspólnie z klientami rekomendacji dobrych praktyk przetargowych zamawiający i producenci wiedzą już, jak może wyglądać efektywny przetarg. Teraz czas zadbać, żeby takich przetargów było jak najwięcej - to jedno z kluczowych zadań na najbliższe lata - powiedział Kacper Sawicki, executive producer w Papaya Films.

Jacek Kulczycki, CEO/executive producer w OTO Film dodał, że studia wchodzące w skład KPR wspólnie realizują około połowę polskich reklam. - Ta kumulacja doświadczenia i wiedzy interesuje zamawiających a dla nas jest zasobem dla dalszych wspólnych działań - dodał.

Z kolei Maciek Maciantowicz, CEO/executive producer w Dynamo Film przyznał, że najważniejsze problemy producentów reklamowych to zbyt odległe terminy płatności i nieefektywne przetargi.

Działający od stycznia 2018 roku w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Producentów Reklamowych jest organizacją branżową zrzeszającą producentów filmów reklamowych. W jego skład wchodzi siedem największych polskich domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Opus Film, Papaya Films, Tango, TANK.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas