Prasa2015-03-10
0

„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników (top 111)

W listopadzie ub.r. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”, która rok wcześniej zajmowała miejsce szóste. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 111 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2014 roku wyniosła 326 373 egz. W porównaniu do listopada 2013 roku zwiększyła się ona o 4,87 proc. Wówczas magazyn ten był szósty.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Z trzeciego na drugie miejsce awansowały „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 319 613 egz., po spadku o 10,21 proc.

Ostatnią pozycję na podium zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był piąty. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zwiększył się o 0,31 proc. do 318 270 egz.

Z pierwszej na czwartą lokatę awansował kulinarny magazyn „Przepisy Czytelników” (Phoenix Press). Wynik sprzedażowy tego pisma zmniejszył się o 24,37 proc. do 300 415 egz.

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka kulinarny magazyn „Przyślij Przepis” (Grupa Burda), który rok wcześniej był drugi. W badanym okresie tytuł ten sprzedawał się w liczbie 289 530 egz. W stosunku do poprzedniego roku jego wynik zmalał o 25,58 proc.

Pierwszy magazyn luksusowy dla pań - „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - zajął miejsce dziewiąte. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 221 699 egz., po spadku o 3,54 proc.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia aż sześć pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla pań. Trzy miejsca przypadły miesięcznikom kulinarnym. Ponadto w top 10 znalazło się jedno pismo luksusowe.

Zobacz tabelę

W zestawieniu ujęto miesięczniki o niebranżowym charakterze.



Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas