Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju energetycznego Tiger Mental (produkowanego przez Maspex Wadowice) pokazującej, jak tygrys będący brand hero tej marki pomaga słabo dysponowanym zwierzętom. Akcję przygotowały i zrealizowały Young & Rubicam Advertising, Human Ark i Mindshare.
Tym razem główną postacią spotu jest kobyła Wioletta - asystentka zarządu w Podkowie Leśnej zmagająca się z dużym spadkiem koncentracji w pracy, który skutkuje wieloma wpadkami. Kiedy nie pomaga nawet imponująca dawka kawy - pojawia się tygrys z napojem Tiger Mental przeznaczonym dla osób poddanych intensywnemu wysiłkowi umysłowemu.
Poprzednia reklama Tigera pokazywała, jak tygrys pomaga dzikowi po zrytej imprezie (obejrzyj to).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Nowy spot jest emitowany w głównych kanałach telewizyjnych (m.in. TVN i Polsacie), serwisach VoD i na YouTubie.
Kreacją i reżyserią reklamy- wyreżyserowanej przez Wojciecha Wawszczyka z Human Ark - zajęła się agencja Young & Rubicam Advertising, postprodukcją i animacją - studio Human Ark, a media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska.