Telewizja 2020-11-09
5

1,85 mln widzów debiutu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” w TVP2

fot. TVP/Waldemar Kompała fot. TVP/Waldemar Kompała

Pokazany w sobotę wieczorem w TVP2 pierwszy odcinek nowego programu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” oglądało średnio 1,85 mln widzów.

W sobotę, 7 listopada br. o godz. 20.00 TVP2 pokazała pierwszy odcinek nowego cotygodniowego show „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”. Średnia widownia emisji wyniosła 1,85 mln osób. Przełożyło się to na 12,29 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,82 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę audycję oglądało średnio 3,61 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1 mln, a w 16-59 - 1,54 mln).

„Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” (tabela)

Dla porównania, program „Ameryka da się lubić”, emitowany w tym paśmie w poprzednich tygodniach oglądało 1,15 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 8,45 proc., 5,71 proc. i 6,09 proc.

W ramach nowego show  „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” stacja przypomina widzom kultowe programy i seriale. Cykl prowadzi Tomasz Kammel a kapitanami drużyn są Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie drużyny gwiazd związanych z popularnymi produkcjami Dwójki.

Kolejne premierowe odcinki „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” na antenie TVP2 będzie można oglądać w soboty o godz. 20.00.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas