Telewizja 2007-11-08
1

'Koło fortuny' słabsze od konkurencji

Emitowany ponownie po latach przerwy w Dwójce teleturniej 'Koło fortuny' cieszy się mniejszą widownią niż audycje nadawane w porze jego emisji przez konkurencyjne stacje. Programowi udało się jednak poprawić oglądalność pasma, w którym jest emitowany, w stosunku do analogicznego okresu zeszłego roku.

Średnio każdy z czterech wyemitowanych do tej pory odcinków "Koła fortuny" oglądało 2,59 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Udziały TVP2 w rynku w czasie emisji programu wyniosły 17,13 proc. w grupie wszystkich widzów, a w tzw. grupie komercyjnej - 16,22 proc.

Rok temu, w poniedziałki i wtorki pomiędzy 19.00 a 19.30, Dwójkę oglądało średnio 1,92 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 13,02 proc. (grupa 4+) i 11,37 proc. (grupa 16-49).

Zobacz tabelę

Podczas emisji "Koła fortuny" Dwójka była dopiero na czwartym miejscu pod względem liczby widzów. Największą popularnością cieszyła się w tym paśmie telewizja TVN, emitująca "Fakty", które oglądało 4,44 mln osób. Dalej uplasowały się: TVP1 ("Wieczorynka"; 3,07 mln) i Polsat ("Wydarzenia", "Sport" i "Prognoza pogody"; 2,71 mln).

Zobacz tabelę

Wśród widzów "Koła fortuny" dominują kobiety. Program jest najchętniej oglądany także przez osoby powyżej 45. roku życia, mieszkańców wsi i najmniejszych miast z wykształceniem podstawowym i średnim.

Zobacz tabelę

Gospodarzem nowej edycji "Koła fortuny" jest Krzysztof Tyniec, a jego asystentką jest Marta Lewandowska. Nowe odcinki realizowane są w formie show podobnie jak w wersji francuskiej. W przeszłości teleturniej emitowany był przez TVP2 w latach 1992 - 1998.

Autor: pp

Więcej informacji: Koło fortuny, Krzysztof Tyniec, TVP2

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas