Ruszył serwis społecznościowy malepiwo.net skierowany do pracowników Kompanii Piwowarskiej. Strona ma im ułatwić integrację.
Uruchomiony przez Kompanię Piwowarską serwis malepiwo.net skierowany jest do 3,3 tys. pracowników tej firmy z całej Polski. W witrynie mogą zakładać swoje profile, zamieszczać zdjęcia, prowadzić mikroblogi i blogi, wypowiadać się na forach oraz wymieniać wiadomości z innymi użytkownikami. - Strona łączy w sobie dwie funkcje: informacyjną i integracyjną, umożliwiając szybką i dwustronną komunikację oraz większą interaktywność i personalizację - opisuje Wojciech Mrugalski, kierujący w firmie komunikacją wewnętrzną.
Ponadto użytkownicy malepiwo.net mogą umieszczać na stronie różnego rodzaju ogłoszenia, dodawać informacje o imprezach oraz brać udział w konkursach. Serwis ma ułatwić pracownikom Kompanii Piwowarskiej integrację - wspólne dyskusje i organizowanie wolnego czasu.
Z malepiwo.net osoby zatrudnione w tej firmie mogą korzystać zarówno na komputerach służbowych, jak i prywatnych. Stronę przygotowały i uruchomiły firmy Autentika i Mediapolis.