Reklama2013-04-10
1

Koncertowo-imprezowa kampania reklamuje Converse

Ruszyła kampania reklamowa nowych kolekcji trampek i sneakersy marki Converse. Akcję przygotowała AmerSport Group, dystrybutor tych butów, wspólnie z domem mediowym PRO Media House.

Kampania nowych kolekcji Converse pokazuje dowcipną konfrontację butów i sneakersów, osadzoną w koncertowo-imprezowej scenerii i stylu życia charakterystycznych dla tej marki. Linia trampek Converse Well Worn - stylizowanych na znoszone, wytarte i przybrudzone - jest prowadzona pod hasłem „Shoes keep it clean. Sneakers get dirty”, które ma podkreślać, że najlepiej sprawdzają się one na głośnych koncertach i imprezach.

Z kolei hasło reklam kolekcji sneakersów Converse Pro Leather to „Shoes are boring wear sneakers”. Ma ono podkreślać nasyconą. Oryginalną kolorystykę tych butów.

Kampania obejmuje prasę, internet (serwisy muzyczne, studenckie i społecznościowe), kina (sieci Cinema City i Multikino) oraz outdoor (billboardy, 6x3, metroboardy, citylighty i nośniki wielkoformatowe w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście). Działania zaczęły się w marcu i potrwają do maja.

Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy AmerSport Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House i jego internetowy dział DiGi Media Store.

Autor:tw

Więcej informacji:Converse

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas