Reklama2017-08-25
0

Konrad Drozdowski odchodzi ze Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy i z branży reklamowej

Konrad Drozdowski Konrad Drozdowski

Konrad Drozdowski odchodzi ze Zawiązku Stowarzyszeń Rady Reklamy, gdzie pełnił funkcję dyrektora generalnego. Na stanowisku pozostanie do końca września br, później zajmie się rozwojem własnej firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Drozdowski zakłada własną firmę zajmującą się organizacją podróży na zamówienie - Travel Design. Z Radą Reklamy będzie zaś współpracował przy wybranych projektach przez najbliższe miesiące.

- Od końca września będę zajmował się własną firmą - Travel Design, oferującą projektowanie podróży szytych na miarę. W Radzie Reklamy jestem od samego początku jej istnienia czyli od roku 2006, a w budowie systemu samoregulacji uczestniczę bez przerwy od roku 2004. Uznałem, że czas na zmianę, choć z Radą Reklamy będę jeszcze współpracował przy wybranych projektach w najbliższych miesiącach. Planowanie i projektowanie podróży to moja pasja od wielu lat, teraz chcę realizować ją na gruncie zawodowym - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Drozdowski.

Jako dyrektor generalny, Konrad Drozdowski zasiadał w Zawiązku Stowarzyszeń Rada Reklamy od 2009 roku, zastępując na stanowisku Juliusza Brana. Ponadto od 2011 roku jest członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Standardów Reklamowych EASA Alliance. Z rynkiem samoregulacji reklamy związany jest od 2004 roku, kiedy zasiadał w komitecie założycielskim Rady Reklamy.

Trwa proces rekrutacyjny na stanowisko nowego dyrektora generalnego Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy (więcej na ten temat).

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy odpowiada za samoregulację w dziedzinie reklamy. Rada uchwala oraz nadzoruje przestrzeganie Kodeksu Etyki Reklamy, dokumentu określającego standardy komunikacji marketingowej w Polsce. Członkami Rady Reklamy są organizacje branżowe. Sygnatariuszami Kodeksu Etyki Reklamy są reklamodawcy, media oraz agencje reklamowe.

W ostatnich tygodniach Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy wydała m.in. opinię na temat użycia symboli historycznych w komunikacji marketingowej, przy okazji głośnych kampanii PGE i Maspexu Wadowice.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas