Nowy magazyn reporterski TVP 2 "Kontakt" ma po czterech wydaniachznacznie mniej widzów niż nadawane w tym czasie propozycjekonkurencji. Oglądalność programu jest tylko o połowę wyższa niż wemitowanego w tym samym czasie magazynu reporterskiego TVN 24"Prosto z Polski".
"Kontakt" zadebiutował na antenie Dwójki 23 marca br. i nadawanyjest od poniedziałku do czwartku o 17.30. Średnia widownia czterechwyemitowanych odcinków programu wyniosła 660 tys. osób, dając TVP 25,54 proc. udziału w grupie 4+ i 5,85 proc. w 16-49. To tylko niecowięcej niż stacja ta miała w poprzednim tygodniu, gdy w paśmie"Kontaktu" emitowała powtórki reportaży - oglądało je pół milionawidzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 4,19 proc. i 3,80 proc.- wynika z danych AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl.
W paśmie emisji magazynu Dwójka przegrywa ze wszystkimi swoimikonkurentami, którzy cieszą wtedy znacznie większą widownią.Liderem w tym czasie jest Jedynka, emitująca "Temat dnia" i "Klan",które ogląda 4,73 mln widzów. Na drugim miejscu plasuje się TVN("Sędzia Anna Maria Wesołowska"; 2,46 mln), a na trzecim - Polsat("Ostry dyżur"; 1,21 mln).
Widownia "Kontaktu" jest tylko nieco ponad dwa razy wyższa niżoglądalność emitowanego w tym samym czasie przez TVN 24 (ma dwarazy mniejszy zasięg i ponad pięć razy niższą średnią oglądalnośćniż TVP 2) programu reporterskiego "Prosto z Polski", który wzeszłym tygodniu miał w paśmie magazynu Dwójki 313 tys. widzów i2,62 proc. udziału.
Z danych telemetrycznych wynika, że "Kontakt" oglądają główniekobiety, widzowie w wieku od 30 do 34 lat, od 45 do 49 lat orazpowyżej 55. roku życia, mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniempodstawowym.
Oglądalność "Kontaktu" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu
Zobacz tabelę
Profil widowni magazynu