Reklama2011-02-11
0

Kot Futurus i wróży grupowe w kampanii Allegro.pl (wideo)

Rusza druga odsłona walentynkowej kampanii reklamowej Allegro.pl. Akcję przygotował dział marketingu Grupy Allegro wspólnie z firmami F25 i Starcom.

Walentynkowa kampania reklamowa Allegro.pl rozpoczęła się pod koniec stycznia. W dotychczasowych reklamach występował tylko wróżbita Maciej (zobacz te spoty), natomiast w nowych dołącza do niego kot Futurus.





 

Bohaterowie wspólnie przepowiadają przyszłość zakochanym. Tym razem udzielają wróżb grupowych, skierowanych m.in. do amatorów zakupów, kibiców piłki nożnej i osób kochających imprezy. Spoty utrzymane są w dynamicznej i żartobliwej formie.




 

Głównym elementem kampanii jest serwis walentynki.allegro.pl, który wspierają reklamy w portalach Onet.pl, WP.pl, Interia.pl i Gazeta.pl oraz na stronach z sieci ARBO, IDMnet i Ad-vice. Ponadto akcja obejmuje social media (specjalna aplikacja na Facebooku i BOT z wróżbami na Gadu-Gadu), radio (stacje ogólnopolskie) oraz marketing mobilny (reklamy w telefonach komórkowych).

Za kreację, realizację kampanii, nadzór artystyczny oraz wybór i zakup mediów odpowiada dział marketingu Grupy Allegro. Filmy wideo, spoty radiowe i serwis walentynkowy wyprodukował interaktywny dom produkcyjny F25, a kampanię radiową zaplanował dom mediowy Starcom.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas