Pod hasłem "Każda kropla ma znaczenie" rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki wody Kropla Beskidu. Przygotowały ją 2012 Agency, OTO Film, LiquidThread (Publicis Groupe) i Mediacom (GroupM).
Marka postanowiła zachęcić konsumentów do używania wody w oszczędny sposób, zwłaszcza w kontekście utrzymującego się od lat zagrożenia suszą w Polsce.
W emitowanym w telewizji i internecie spocie pokazano dziewczynkę zbierającą wodę, co ma podkreślać jak ważne jest jej oszczędzanie, również z myślą o przyszłych pokoleniach.
Spot emitowany jest w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania będzie widoczna również na YouTube, w mediach społecznościowych oraz na display’u. Dodatkowo, produkt otrzyma wsparcie w sklepach.
Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest 2012 Agency. Spot wyreżyserował Arni Asgeirsson, a produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film. Działania w kanale digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja LiquidThread. Media planuje i kupuje dom mediowy Mediacom.