Reklama2015-03-17
29

Krzysztof Kowalewski śpiewająco z wnuczką reklamuje majonez Mosso (wideo)

Krzysztof Kowalewski w reklamie Majonezu Neapolitańskiego MossoKrzysztof Kowalewski w reklamie Majonezu Neapolitańskiego Mosso

Bohaterem wielkanocnej kampanii reklamowej Majonezu Napoleońskiego marki Mosso został aktor Krzysztof Kowalewski. Akcję przygotowały i realizują firmy Adbirds, Vitelloni, Havas i Quote Me.

Kampania Majonezu Napoleońskiego Mosso podkreśla rodzinną atmosferę świąt wielkanocnych. W spocie pokazano ciepłą relację dziadka z wnuczką, którzy wczesnym rankiem bawią się, przekomarzając hasłem „Majo Majo” (wykorzystano zabawny motyw muzyczny „Mah-na Mah-na” skomponowany przez Piero Umilianiego w 1968 roku). Rolę dziadka odgrywa aktor Krzysztof Kowalewski.

Reklamy mają podkreślać, że Majonez Napoleoński marki Mosso zawiera składniki wysokiej jakości, nie ma w nim konserwantów, jest gęsty i kremowy.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 12 marca. Obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasę, internet (m.in. aktywności na portalach społecznościowych) oraz działania PR. Potrwa do 5 kwietnia.

Kreacją reklam zajęła się agencja kreatywna Adbirds, a produkcją spotu - firma Vitelloni. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas, a za działania PR i aktywności w social mediach - agencja Quote Me.

Autor:bg

Więcej informacji:majonez, Mosso, Krzysztof Kowalewski

KOMENTARZE(29)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas