Reklama2018-10-23
0

KUPS ruszyła z VIII edycją kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”

Krajowa Unia Producentów Soków rozpoczęła VIII edycję kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Obecne działania będą wspierać konsumentów w zmianie postaw żywieniowych. Za ich realizację odpowiada agencje PR Hub i Rebel Media.

Działania obejmą media relations oraz influencer marketing, a także kampanię radiową oraz inicjatywy skierowane do specjalistów i studentów. Realizowane będą przez kanały dostosowane do miejsc, w których znajdują się odbiorcy kampanii – w internecie z dużym zaangażowaniem influencerów, w radiu oraz w prasie.

Agencja PR Hub do komunikacji zaprosi merytorycznych liderów opinii, specjalistów i ekspertów ds. żywienia – dietetyków, lekarzy oraz naukowców, z niezależnych instytucji m.in.: Instytutu Żywności i Żywienia, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, Collegium Medicum UJ.

KUPS chce dotrzeć z przekazem również do specjalistów odpowiedzialnych za kształtowanie świadomości żywieniowej i postaw konsumentów – lekarzy i dietetyków, a także do studentów.

Kampania potrwa do końca września 2019 roku. Za jej strategię i realizację odpowiadają agencja PR Hub oraz Rebel Media.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas