Reklama2019-12-02
0

KUPS szuka agencji do kampanii „ 5 porcji warzyw, owoców lub soku”

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Krajowa Unia Producentów Soków zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i wdrożenie 10. edycji kampanii „ 5 porcji warzyw, owoców i soku”, która będzie realizowana pod hasłem „Apetyt na polskie”. Przeznaczy na te działania 571 tys. zł netto.

10. edycję kampanii zaplanowano w okresie od 1 marca 2020 roku do 28 lutego 2021 roku.

Jednym z ważniejszych działań realizowanych w 2019 i na początku 2020 roku oraz w planach na kolejne lata jest prowadzenie i wypromowanie strony apetytnapolskie.com, mającej na celu nie tylko promocje idei „5 a day”, ale również promocję polskich owoców, warzyw, grzybów i ziemniaków, przybliżenie konsumentom producentów i przetwórców, a przez to przekonanie ich o wysokich walorach krajowych owoców, warzyw i otrzymanych z nich przetworów.

KUPS chce w ramach kampanii podjąć współpracę z grupą blogerów i vlogerów. Organizacja chce za ich pośrednictwem przekazywać wiedzę o warzywach, owocach oraz sokach i przypominać o konieczności oraz powodach ich spożywania.

Zaplanowane działania mają obejmować internet, telewizję, radio, prasę.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie przygotowanie kreatywnych i merytorycznych pomysłów oraz przygotowanie i wdrożenie 10 edycji kampanii „5 porcji warzyw, owoców i soków”.

W ramach współpracy wybrana agencja zajmie się też m.in. prowadzenie biura prasowego - wynagrodzenie z tego tytułu wyniesie 66 tys. zł netto. Za reagowanie na negatywne doniesienia prasowe agencja otrzyma 12 tys. zł, a za monitoring mediów – 9 tys. zł.

Budżet całej kampanii wynosi 571 tys. zł netto. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 31 stycznia 2020  roku.

Kampanię KUPS w 2018 roku prowadziły agencje PR Hub i Rebel Media.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas