Prasa2016-02-04
0

Kurczy się rynek dwutygodników telewizyjnych. „Tele Świat” na czele sprzedaży

W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2015 roku wyniosła 323 781 egz. Była ona o 2,05 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 183 408 egz., po spadku o 0,07 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 147 511 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 6,17 proc.

Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w listopadzie ub.r. wynoszącym 121 016 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 14,19 proc.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w październiku 2015 roku na poziomie 44 300 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 16,05 proc.

Zobacz tabelę

W listopadzie 2015 roku w porównaniu do października 2015 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, wynoszącym 3,33 proc., pochwalić się mógł dwutygodnik „TV 14”. Również i w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Ekran TV” - było to 2,49 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas