W styczniu 2014 roku nowym liderem sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci był magazyn „Lego Legends of Chima”. Największym wzrostem pochwalić się mógł miesięcznik „Świnka Peppa Magazyn”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Kubuś i Przyjaciele”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika "Lego Legends of Chima" (Media Service Zawada) w styczniu br. wyniosła 52 220 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 52 150 egz., niższym o 17,92 proc. niż rok wcześniej.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki
Na podium znalazła się jeszcze „Księżniczka” (Egmont Polska), której sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 50 719 egz., po spadku o 10,67 proc.
Największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mógł miesięcznik „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada). Jego wynik zwiększył się bowiem o 36,30 proc. i uplasował się na poziomie 38 503 egz. Tytuł ten awansował z pozycji siódmej na piątą.
Natomiast największy spadek zanotował „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca szóstego na dziewiąte. Sprzedaż ogółem tego pisma zmalała bowiem o 46,21 proc. do poziomu 26 618 egz.
Zobacz tabelę
W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 34,22 proc.) pochwalić się mogła „Księżniczka”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Monster High” (Egmont Polska) - było to 20,45 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.