Prasa2015-09-24
0

„Lego Legends of Chima” na czele pism dziecięcych po I półroczu. „Monster High” o 46 proc. w dół

W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Legends of Chima”, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Monster High”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) w I półroczu 2015 roku wyniosła 58 714 egz. W porównaniu do I półrocza 2014 roku zwiększyła się ona o 19,43 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca trzeciego.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do magazynu „Lego Ninjago” (Media Service Zawada), który zadebiutował na rynku w styczniu br. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 56 659 egz.

Podium uzupełnia „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 47 086 egz., niższym o 5,03 proc. niż rok wcześniej. Magazyn ten spadł z miejsca drugiego.

Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji siódmej na dwudziestą - ostatnią. Jego średni wynik sprzedażowy w I półroczu br. zmniejszył się bowiem o 45,85 proc. do 17 900 egz.

Zobacz tabelę

W czerwcu 2015 roku sprzedaż ogółem liderującego tytułu „Zabawy i Marzenia z Barbie” wyniosła 50 733 egz., po spadku w porównaniu do czerwca 2014 roku o 8,80 proc. Drugi był „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który awansował z miejsca czwartego (46 402 egz.; wzrost o 32,29 proc. - największy w zestawieniu).

Natomiast z drugiej na trzecią lokatę spadł magazyn „Księżniczka” (Egmont Polska; 41 287 egz.; w dół o 0,07 proc.).

Zaś najwięcej w tym ujęciu stracił „Violetta Oficjalny Magazyn” (również Egmont Polska) - było to 35,11 proc. do poziomu 26 002 egz.

Magazyny „Ben 10 Magazyn”, „Cartoon Network Magazyn”, „Lego. Legends of Chima”, „Magazyn Mia and Me”, „Magazyn Minimini”, „Scooby Doo!” i „W Siodle”  miały łączone wydania czerwcowo-lipcowe. Ich dane pojawią się w ZKDP za miesiąc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas