Prasa2016-04-26
0

„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dla dzieci. „Mój Kucyk Pony” wyprzedził „Zabawy i Marzenia z Barbie”

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini”, z kolei najwięcej stracił „Magazyn Mia and Me”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w styczniu 2016 roku wyniosła 62 974 egz. W porównaniu do stycznia 2015 roku, czyli pierwszego miesiąca obecności na rynku, magazyn ten zanotował wzrost wynoszący 10,83 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie należało do magazynu „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 42 466 egz., wyższym o 12,51 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten przed rokiem był trzeci.

Na ostatnią pozycję podium spadły zaś „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 41 566 egz., po jednak wzroście o 5,10 proc.

10. miejsce zajął „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 18,37 proc. do 22 458 egz. Tytuł ten w styczniu 2015 roku był 12 - ostatni.

Z kolei największy spadek, wynoszący 58,34 proc. do 14 122 egz., odnotował „Magazyn Mia and Me” (Media Service Zawada). W zestawieniu spadł on z miejsca 7. na 12.

Zobacz tabelę

W styczniu 2016 roku w porównaniu do grudnia 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 38,96 proc.) pochwalić się mógł „Violetta Oficjalny Magazyn” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej straciła „Księżniczka” (również Egmont Polska) - było to 14,05 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas