Prasa2016-09-28
0

„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dla dzieci w I półroczu 2016

W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci był magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Lego Friends. Magazyn”, a na czele spadku znalazło się „W Siodle”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w I półroczu 2016 roku wyniosła 60 246 egz. W porównaniu do I półrocza 2015 roku, czyli pierwszych miesięcy obecności na rynku, magazyn ten zanotował wzrost wynoszący 6,33 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do nowego magazynu „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 44 105 egz. Tytuł ten wydawany jest od lutego br.

Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który awansował z miejsca czwartego. Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 43 473 egz., po wzroście o 7,13 proc.

7. miejsce zajął „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada), którego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 7,73 proc. do 33 131 egz. Tytuł ten w I półroczu 2015 roku był 9.

Z kolei największy spadek, wynoszący 45,69 proc. do 12 162 egz., odnotował tytuł „W Siodle” (też Media Service Zawada). W zestawieniu spadł on z miejsca 17. na 22. - ostatnie.

 

Zobacz tabelę

W czerwcu 2016 roku sprzedaż ogółem liderującego „Lego Ninjago” wyniosła 57 154 egz.

Wiceliderem był magazyn „Lego Nexo Knights” (48 980 egz.), a podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (41 981 egz.; w dół o 9,53 proc.).

Największy wzrost w tym rankingu, wynoszący 11,50 proc. do 21 672 egz., odnotowały „Auta” (Egmont Polska).

Z kolei największą stratę w tym ujęciu miał „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) - było to 41,41 proc. do poziomu 31 379 egz.

Zobacz tabelę

 

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas