W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, a na czele spadków znalazł się „Kubuś i Przyjaciele”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w lutym 2016 roku wyniosła 61 308 egz.
Magazyn ten ukazuje się od stycznia ub.r., ale regularnie co miesiąc jest wydawany dopiero od października ub.r. Pierwszy jego numer (styczniowy) sprzedał się w liczbie 56 818 egz., a sprzedaż ogółem drugiego wydania (marcowego) wyniosła 55 521 egz.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie należało do magazynu „Księżniczka” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 51 229 egz., wyższym o 20,03 proc. niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a przed rokiem tytuł ten był czwarty.
Z drugiej lokaty na ostatnią pozycję podium spadły zaś „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 47 131 egz., po jednak wzroście o 0,96 proc.
Największy spadek, wynoszący 40,20 proc. do 24 125 egz., odnotował natomiast „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca 5. na 8.
Zobacz tabelęW lutym 2016 roku w porównaniu do stycznia 2016 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 64,23 proc.) również pochwalić się mogła „Księżniczka”. Z kolei najwięcej stracił „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada) - było to 5,01 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.