Prasa 2016-02-25
0

„Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Magazyn MiniMini” o 64 proc. do góry

W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini”, z kolei najwięcej stracił „Violetta Oficjalny Magazyn”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w listopadzie 2015 roku wyniosła 63 674 egz. Magazyn ten zadebiutował na rynku w styczniu ub.r.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do magazynu „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 45 481 egz., wyższym o 3,54 proc. niż rok wcześniej.

Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 42 423 egz., po spadku o 0,52 proc.

Na 9. miejscu znalazł się „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 63,95 proc. do 22 587 egz. Tytuł ten w listopadzie 2014 roku był 11 - ostatni.

Z kolei największy spadek, wynoszący 55,39 proc. do 13 707 egz., odnotował „Violetta Oficjalny Magazyn” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca 6. na 11.

Zobacz tabelę

W listopadzie 2015 roku w porównaniu do października 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 26,48 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska) - było to 55,40 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas