Reklama2023-03-23
0

LEGO rusza z globalnym przetargiem mediowym

Producent klocków, firma LEGO rozpoczęła przetarg na globalną obsługę mediową. Budżetu marki broni agencja Initiative należąca do Mediabrands.

LEGO rozpoczęło globalny przetarg na planowanie i zakup mediów. Duńska firma współpracuje w tym zakresie z agencją Initiative - od 2017 roku i wydaje rocznie około 330 milionów funtów na media na całym świecie - według danych COMvergence.

LEGO jest klientem Initiative również w Polsce.

LEGO wysłało zaproszenie i prośbę o informacje w ramach prowadzonego postępowania do wszystkich dużych holdingów reklamowych. Przetarg jest we wczesnym etapie.

Kreacją reklam do kampanii firmy zajmuje się wewnętrzna agencja kreatywna Ola.

Niedawno LEGO i Initiative pracowały nad kampanią, która miała zachęcać dorosłych do korzystania z klocków tej marki jako formy odstresowania.

Z kolei świąteczna kampania marki wystąpiła Katy Perry.

21 marca, z okazji Dnia Poezji marka przygotowała figurkę Wisławy Szymborskiej.

Autor:bg

Więcej informacji:LEGO, przetarg, Initiative, Mediabrands

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas