Reklama2014-11-21
6

„Lekcja energi(i)” na piątkę reklamuje Grupę Energa (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania Grupy Energa oparta na cyklu reklam z udziałem nauczyciela i rezolutnego ucznia Stasia. Akcję przygotowały firmy Just, Lowe Media i Q&A Communications.

Spoty Grupy Energa pokazują sympatycznego nauczyciela, który stara się prowadzić lekcje w ciekawy sposób, oraz rezolutnego ucznia Stasia, który zawsze ma coś do powiedzenia demonstrując przy tym spryt i zdrowy rozsądek. Ich dyskusje, w których uczeń ma zaskakującą przewagę nad pedagogiem, mają podkreślać zalety korzystania z usług Grupy Energa. Na koniec Staś zawsze dostaje piątkę, co nawiązuje do numeru infolinii telefonicznej firmy - 555 555 555. Całość podsumowują nowy slogan reklamowy spółki: „Kontakt z korzyścią”.

- Nasza nowa kampania wskazuje na atrybuty, które wyróżniają Energę na tle sprzedawców zdobywających dopiero kompetencje energetyczne. Ponadto edukuje konsumentów energii i pokazuje, że oferty prądu mogą różnić się nie tylko pod względem ceny, ale przede wszystkim jakości usług oraz bezpieczeństwa dostaw - wylicza Katarzyna Kowalska, dyrektor biura marketingu i komunikacji w firmie.

Akcja reklamowa zaczęła się 17 listopada i potrwa do końca grudnia br. Obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, Polsat, kanały tematyczne Polsatu i TVN, Discovery, BBC, Animal Planet), internet, prasę oraz kina.

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja kreatywna Just, a spoty wyreżyserował Bartek Prokopowicz. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media, a za działania PR - agencja Q&A Communications.

Autor:tw

Więcej informacji:Energa, energia elektryczna

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas