Agencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę kreatywną dywizji digital appliances Samsung Electronics Polska, producenta AGD na polskim rynku.
Do zadań agencji będzie należało tworzenie i wdrażanie strategii, projektowanie kreacji oraz realizacja działań reklamowych z zakresu ATL dla całego portfolio produktów AGD.
Rozpoczynająca się współpraca ma charakter długoterminowy. W portfolio agencji znajduje się już obsługa działań marki Samsung w kategorii mobile.
- Rozszerzenie współpracy z tak uznaną marką o nową kategorię działań to dla nas duża radość i powód do dumy. Od wielu lat wspieraliśmy ekspercką wiedzą markę Samsung w dziedzinie mobile i cieszymy się, że teraz mamy okazję zaopiekować się też dywizją AGD. Dziękuję klientowi za zaufanie, a całemu zespołowi za wysiłek włożony w budowanie relacji biznesowych oraz przygotowanie do przetargu - powiedziała Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.
Firmy nie ujawniają informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
W jednej z ostatnich kampanii - w maju br. - Samsung reklamował piekarniki Dual Cook. Odpowiadały za nią wówczas agencje: K2 Create (kreacja), Starcom (planowanie i zakup mediów), d*fusion (public relations), VMLY&R Poland (digital).