Reklama2022-06-28
0

Leo Burnett wygrała przetarg Banku Pekao na obsługę kreatywną

Agencja reklamowa Leo Burnett, należąca do Publicis Group wygrała rozpoczęty w IV kwartale 2021 roku przetarg na obsługę kreatywną Banku Pekao SA. Wcześniej bank współpracował w tym zakresie z agencją Saatchi&Saatchi również należącą do Publicis Groupe.

Współpraca obejmować będzie wszystkie działania reklamowe Banku Pekao. Agencja będzie odpowiadała także za komunikację wewnętrzną banku. Kontrakt został podpisany na trzy lata.

- Niezmiernie nam miło, że będziemy mogli realizować działania z tak mocną marką jak Pekao S.A. Wierzymy, że nasz pomysł i precyzyjne zaplanowanie działań z myślą o najlepszych doświadczeniach ludzi z Pekao S.A. na każdym etapie ścieżki konsumenta sprawią, że misja i cele marki będą realizowane jeszcze efektywniej, a nasze działania przyniosą znakomite rezultaty - powiedziała Hanna Jackowska, general manager Leo Burnett Warszawa.

Dotychczas za strategię i kreację kampanii reklamowych Banku Pekao SA odpowiadała agencja Saatchi&Saatchi, która podobnie jak Leo Burnett należy do Publicis Groupe.

W jednej z ostatnich kampanii Bank Pekao SA promował pożyczkę konsolidacyjną i Konto Przekorzystne.

Obsługą mediową banku zajmuje się Sigma Bis - wspólna agencja mediowa PKN Orlen i Grupy PZU.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas