Reklama2016-07-04
0

Letnie smaki syropów Łowicz reklamowane na billboardach

Grupa Maspex Wadowice w ogólnopolskiej kampanii outdoorowej promuje nowe smaki syropów Łowicz na bazie zielonej herbaty i owoców. Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska.

W tegorocznej limitowanej edycji syropów Łowicz na lato, oprócz znanej od lat wersji limonka-cytryna, pojawiły się dwie nowości. Nowe smaki to połączenie ekstraktu z zielonej herbaty z rześką cytryną i egzotycznym mango. Właśnie dwa nowe warianty pojawiły się w nowej outdoorowej kampanii marki.

Syropy Łowicz promowane są na billboardach w ośmiu największych polskich miastach, na ponad 500 tablicach wielkoformatowych. Hasło kampanii - „Orzeźwiający syrop, taki że Łooo!” - ma akcentować charakter nowych produktów i ich przynależność do marki Łowicz.

Za kreację reklam odpowiada agencja Brain, nośniki do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska.

Autor:bg

Więcej informacji:Łowicz, syrop, Maspex

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas