Prasa2019-08-09
0

Liczba użytkowników płacących za treści "New York Times" wzrosła do 4,7 mln

W drugim kwartale tego roku liczba płatnych prenumerat "New York Timesa" (w wersji papierowej i internetowej) wzrosła do 4,7 mln - podało wydawnictwo The New York Times Company.

Jak podał wydawca "New York Timesa", w internecie za jego treści płaci niemal 3,7 mln subskrybentów. Od kwietnia do czerwca tego roku przybyło 197 tys. nowych, płacących użytkowników, w porównaniu do 109 tys. w analogicznym okresie 2018r. Od początku tego roku "NYT" przyciągnął około 400 tysięcy nowych subskrybentów.

W drugim kwartale tego roku zysk operacyjny The New York Times Company spadł do 37,9 mln dolarów, w porównaniu do 40 mln dolarów w tym samym kwartale rok wcześniej. Przychody wzrosły o 5,2 proc. rdr.

Jak stwierdził Mark Thompson, CEO The New York Times Company, wydawca przewiduje dalszy wzrost zysku w segmencie płatnego dostępu do treści. To priorytetowy kierunek rozwoju firmy.

Do 2025 roku wydawnictwo chce mieć bazę 10 milionów płacących subskrybentów.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas