W kwietniu br. liderami oglądalności wśród kanałów lifestylowych były tradycyjnie stacje TVN Style i TVN Turbo. Największy wzrost udziału w rynku zanotował Polsat Cafe, a największy spadek dotknął telewizję Fashion.
Wśród ogółu widzów pierwsze miejsce w zestawieniu kanałów lifestylowych przypadło stacji TVN Style z 0,42 proc. udziału w rynku, która w porównaniu do kwietnia ub.r. zanotowała wzrost wynoszący 9,4 proc. Drugą pozycję utrzymał kanał TVN Turbo (0,40 proc., wzrost o 6,1 proc.). Dalej uplasowała się stacja Polsat Play, która zanotowała wzrost udziału o 15,80 proc. do 0,15 proc.
Największy wzrost udziału dotyczył znajdującego się na czwartym miejscu kanału Polsat Cafe. Zwiększył on swój udział o 41,10 proc. do 0,13 proc. Największy spadek zanotowała natomiast stacja Fashion, której udział spadł o połowę do 0,1 proc.
Zobacz tabelę
W grupie komercyjnej 16-49 liderem był kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,63 proc. udziału i zanotował wzrost o 9,3 proc. Dalej uplasowały się: TVN Style (0,56 proc., wzrost o 1,90 proc.) i Polsat Play (0,19 proc.; wzrost o 12,5 proc.) Największy wzrost w zestawieniu zanotowała stacja Polsat Cafe, a spadek – Fashion.
W zestawieniu nie uwzględniony został kanał E! Entertainment, który po wyłączeniu z Cyfrowego Polsatu ma bardzo mały zasięg techniczny. W grupie 16-49 nie miał on w kwietniu br. żadnych widzów, natomiast w 4+ jego udział wyniósł 0,01 proc. i było to o 85,9 proc. mniej niż rok wcześniej.
Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dzięki uprzejmości At Media.