Telewizja2016-06-14
1

Lifetime o 600 proc. do góry, tylko Discovery Life na minusie (rynek kanałów lifestylowych)

W maju 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a jedyny spadek odnotował kanał Discovery Life.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w maju br. wyniósł 0,76 proc., po wzroście w porównaniu do maja ub.r. o 18,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 19,61 proc. i wyniósł 0,61 proc.

Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., znalazł się kanał TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 4,08 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 600 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w maju br. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.

Z kolei największą jedyną stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 31,58 proc. do 0,13 proc.

Zobacz tabelę

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w maju br. wyniósł 1,01 proc., po wzroście o 13,48 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,81 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 6,58 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł do góry o 17,46 proc. i wyniósł 0,74 proc.

Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 400 proc. do 0,05 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się stacja Discovery Life (było to 27,27 proc. do 0,16 proc.).

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas