W maju 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a jedyny spadek odnotował kanał Discovery Life.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w maju br. wyniósł 0,76 proc., po wzroście w porównaniu do maja ub.r. o 18,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 19,61 proc. i wyniósł 0,61 proc.
Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., znalazł się kanał TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 4,08 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 600 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w maju br. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą jedyną stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 31,58 proc. do 0,13 proc.
Zobacz tabelęWśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w maju br. wyniósł 1,01 proc., po wzroście o 13,48 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,81 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 6,58 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł do góry o 17,46 proc. i wyniósł 0,74 proc.
Telewizja | Fokus TV nowym liderem wśród kanałów dokumentalnych. TVP Historia najbardziej w dół (dane za maj 2016) |
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 400 proc. do 0,05 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się stacja Discovery Life (było to 27,27 proc. do 0,16 proc.).
Zobacz tabelę