Reklama2023-11-24
0

Policjant i taksówkarz rapują w nowej reklamie LINK4

Ruszyła internetowa kampania firmy ubezpieczeniowej LINK4, promująca OC z pakietem pomocy w cenie. Kampania zrealizowana przez Agencję 2012 w żartobliwy sposób nawiązuje do konwencji ulicznego hiphopu, puszczając oko do najbardziej kultowych utworów tego gatunku.

Kreacja w nieoczywisty sposób wpisuje się w dotychczasową platformę komunikacyjną LINK4, wykorzystującą utwory muzyczne. Tym razem jednak, zamiast oparcia się na znanym przeboju, postawiono na autorską kompozycję, inspirowaną ulicznym hip-hopem, oraz teledysk inspirowany prawdziwym, miejskich życiem. W ten sposób firma poszerza aktualną grupę docelową marki, docierając do młodszych, miejskich konsumentów.

- W piosence i teledysku zwykli ludzie tacy jak policjant, kurierka czy taksówkarze rapują o nowej ofercie LINK4, doceniając, że do pakietu OC LINK4 dołożył pomoc na miejscu wypadku. Ten nieoczywisty bonus do podstawowego ubezpieczenia jakim jest OC, nasi bohaterowie doceniają, oddając marce szacunek - komentuje Łukasz Stachniak, senior art director w Agencji 2012.

Obok profesjonalnych aktorów, w filmie pojawili się także pracownicy LINK4, m.in. członek zarządu, dyrektorzy pionów oraz eksperci i specjaliści z różnych departamentów – w rolach policjanta, taksówkarza, budowlańca czy pracownika służb oczyszczania miasta.
 

Autorem kampanii jest Agencja 2012. Media do kampanii LINK4 planuje i kupuje Sigma Bis. 

Autor:bg

Więcej informacji:LINK4, kampania, OC, Agencja 2012

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas