Reklama2016-12-21
4

Link4 z nowym logo od White Cat Studio reklamuje polisę AC (wideo)

Firma ubezpieczeniowa Link4 (należąca do Grupy PZU) wprowadza nową identyfikację wizualną przygotowaną przez agencję brandingową White Cat Studio. W pierwszej kampanii z nową oprawą reklamowana jest polisa AC.

Nowe logo Link4 ma symbolizować cyfrę 4 - jest oparte na czterech modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela, brytyjskiej firmy RSA (od niej Link4 kupiła Grupa PZU).

- Zestawienie tych czterech kolorowych pasów tworzy charakterystyczny wizualny język, który jest fundamentem wszystkich adaptacji reklamowych. Zastosowanie systemu na przestrzennych elementach ma nowoczesny i dynamiczny charakter odpowiadający duchowi marki Link4 - komentuje Michał Łojewski, dyrektor kreatywny agencji White Cat Studio, która przygotowała nową identyfikację wizualną ubezpieczyciela.

Poprzednie logo Link4 było wykorzystywane przez prawie siedem lat.

- Wprowadzeniu nowego logotypu towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej, w której występują Kasia Moś oraz zespół The Chance. Tym razem w reklamie wykorzystano muzykę ze słynnego przeboju disco „Hot Stuff” Donny Summer. Spot dotyczy promocji „Pierwszą szkodę z AC wybaczamy”, która jest jednym z wyróżników Link4 - opisuje Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu w firmie.

Akcja reklamowa będzie prowadzona od 25 grudnia m.in. w telewizji.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Red8, reżyserią spotu - kolektyw reżyserski Państwo Rodzeństwo, a produkcją - Flota Filmowa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Link4, logotyp, rebranding, ubezpieczenia

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas