Reklama2020-09-01
1

Lion z loterią „Upoluj kasę”

„Upoluj kasę” – pod tym hasłem wystartowała ogólnopolska loteria promocyjna marki Lion (Nestlé Polska), przygotowanej w całości przez agencję Unique One.

Loteria rozpoczęła się 1 września i potrwa do 31 października 2020 roku i obejmuje markę Lion.

Zasady loterii Lion

Aby wziąć udział w zabawie, należy w okresie promocyjnym: dokonać jednorazowo zakupu (co najmniej jednego produktu promocyjnego), odczytać znajdujący się wewnątrz opakowania kod i dokonać prawidłowego zgłoszenia na stronie internetowej  Lion.pl między 1 września, a 31 października. W loterii można wygrać 50 zł w postaci gotówki (łączna pula nagród – 2000 zł).

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny i jego realizację, organizację i obsługę loterii. Działania promocyjne marki wspiera kampania reklamowa w internecie, za pomocą OOH, radia oraz materiałów POS w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja McCANN Worldgroup z siedzibą w Warszawie.

Autor:jd

Więcej informacji:Lion, loteria, Nestlé Polska, Unique One

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas