Prasa2011-11-16
0

„Logo” i „Playboy” z największymi spadkami

W sierpniu br. wszystkie pisma lifestylowe i shoppingowe dla mężczyzn dotknięte zostały spadkiem sprzedaży. Najwięcej stracił magazyn „Logo”, najmniejszą stratę zanotował zaś liderujący rankingowi „Men’s Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że nowym liderem segmentu pism męskich został „Men’s Health” (Motor-Presse Polska), który stracił najmniej z w stosunku sierpnia roku ubiegłego - 2,27 proc. W efekcie jego sprzedaż ogółem wyniosła 61 216 egz., a tytuł awansował z pozycji drugiej.

Drugie miejsce zajął „CKM” (Marquard Media Polska) ze stratą wynoszącą 3,01 proc. i sprzedażą ogółem na poziomie 58 853 egz.

Podium zamyka magazyn „Logo” (Agora), który stracił najwięcej w zestawieniu - 28,12 proc. i zanotował wynik sprzedażowy wynoszący 50 764 egz. Sporo (19,28 proc.) stracił też plasujący się na miejscu czwartym „Playboy” (Marquard Media Polska).

Zobacz tabelę


W sierpniu br. w porównaniu z lipca br. wszystkie miesięczniki zanotowały wzrosty sprzedaży. Najwięcej (9,67 proc.) zyskało „Logo”.

Poświęcony gadżetom magazyn „Stuff” (Ginza Media Group) miał w tym roku łączone wydanie lipcowo-sierpniowe, którego sprzedaż ogółem wyniosła 17 824 egz.

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas