Reklama2021-03-31
6

Nowe logo Xiaomi

Prezentacja nowego brandingu XiaomiPrezentacja nowego brandingu Xiaomi

Chińska firma technologiczna Xiaomi ogłosiła nową tożsamość wizualną firmy, łączącą filozofię organiczności z koncepcją „Alive”. Nowy branding ma na celu wzmocnienie pozycji Xiaomi w segmencie premium. Nowe logo ma symbolizować witalność firmy.

Przyjęcie bardziej miękkiego, zaokrąglonego konturu na rogach wcześniej kwadratowego logo, wraz z przeprojektowaną typografią, sprawia, że nowe logo jest teraz bardziej estetyczne. Kolor firmowy pozostaje pomarańczowy - symbolizujący żywość i młodość. Czarny i srebrny będą również używane jako kolory uzupełniające, aby dostosować się do wizerunku premium.

Na górze nowe logo Xiaomi, na dole poprzednia wersja

Nowe logo Xiaomi zostało zaprojektował Kenya Hara - profesor Musashino Art University i prezes Nippon Design Center (NDC).

Kenya Hara zaproponował nową koncepcję designu dla Xiaomi – nazwał ją „Alive”. Uważa on, że technologia Xiaomi podniosła jakość życia i oferuje ludziom możliwość kontroli nad swoim losem. Jest też w stanie dostosować się do wszelkich zmian w otoczeniu.

„Alive” pokazuje filozofię Xiaomi: ludzie są witalni, żyją, zmieniają się - technologia jest tworzona przez ludzi – technologia też musi zatem być żywa, inteligentnie zmieniać się wraz z nami - podaje w komunikacie firma.

Autor:jd

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas