Reklama2022-03-24
1

Łomża poszerza ofertę o Radlery z 20 proc. zawartością soku

Firma Van Pur poszerza ofertę piwa Łomża o Radlery z 20 proc. zawartością soku. Dostępnych jest kilka wariantów smakowych, które będą promowane ogólnopolską kampanią.

Radlery Łomża 20% soku to połączenie piwa bezalkoholowego Łomża oraz owocowej lemoniady z 20 proc. zawartością soku z owoców.

Produkty te nie zawierają słodzików, czy syropu glukozowo-fruktozowego. Cechuje je niski zawartość cukru. Dzięki temu Radlery są bardziej orzeźwiające i mają wyraźny owocowy smak.

W ofercie Łomży znalazły się 4 warianty smakowe Radlerów: arbuz truskawka, jabłko wiśnia, mango i grejpfrut.

Nowe Radlery Łomża 20% soku dostępne będą w charakterystycznych dla Łomży zielonych butelkach 500 ml oraz puszkach 500 ml.

Nowość w ofercie marki otrzyma w sezonie silne wsparcie w postaci ogólnopolskiej kampanii reklamowej realizowanej  w telewizji, na platformach VOD oraz w kanałach digitalowych.

Za kreację graficzną nowych opakowań odpowiada agencja BNA, która współpracuje z marką od czasu powstania nowej identyfikacji wizualnej Łomży.  
   

 

Autor:bg

Więcej informacji:Łomża, Radler, BNA, Van Pur

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas