Reklama2014-05-19
3

Łomża szuka trenera łomżingu do wypoczywania za 20 tys. zł

Ruszyła niestandardowa kampania reklamowa piwa Łomża (Van Pur), w ramach której trwa rekrutacja na stanowisko trenera łomżingu. W akcji biorą udział twórcy bloga Make Life Harder.

Trener łomżingu zostanie zatrudniony na lipiec i sierpień. Wśród stawianych mu wymagań są m.in. skłonność do osiągania błogostanu bez względu na okoliczności oraz nieumiejętność pracy pod presją czasu oraz niechęć do budzików i kalendarzy.

Zgłaszać można się do 11 czerwca. Osoba wybrana przez Lucjana i Macieja, twórców bloga Make Life Harder, będzie podróżować po Mazurach i tworzyć Dekalog Łomżingu, czyli listę 10 najlepszych aktywności, które można uprawiać na łonie natury. Przede wszystkim będzie uczestniczyć w plenerowych atrakcjach, na leżaku, kocu czy hamaku. Za każdy miesiąc otrzyma 10 tys. zł brutto

Przypomnijmy, że łomżing pojawia się w reklamach piwa Łomża od czerwca ub.r. (przeczytaj więcej i zobacz spoty).


Obecna kampania obejmuje klasyczne ogłoszenia o pracę w serwisach rekrutacyjnych (m.in. gazetapraca.pl, olx.pl, praca.money.pl) oraz reklamy na Facebooku, NK.pl, Kwejk.pl i w Google Adwords.

Autor:tw

Więcej informacji:piwo Łomża, łomżing, Van Pur

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas