Reklama2014-07-07
0

Łomżing bez gadżetów w środowisku naturalnym reklamuje piwo Łomża (wideo)

Do emisji trafiły kolejne reklamy piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) pokazujące uprawianie łomżingu. Kampanię przygotowały i realizują firmy PZL, Bomaye i MediaCom Warszawa.

Pierwsza z nowych reklam piwa Łomża pokazuje, że łomżing można uprawiać bez drogich gadżetów, a druga przekonuje, że ten zwyczaj ma pozytywnych wpływ na środowisko naturalne.

Poprzednie tegoroczne spoty Łomży wyjaśniały różnicę między łomżingiem a zwykłym spacerem (obejrzyj to) oraz pokazywały uprawianie łomżingu w stroju służbowym (zobacz tę reklamę).

Kreację całej kampanii przygotowała agencja PZL, spoty wyprodukował dom produkcyjny Bomaye, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:piwo Łomża, Van Pur, łomżing

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas