Reklama2023-01-18
4

Startuje ósma loteria „Dwa Szybkie Żubry”

Startuje nowa edycja promocji marki Żubr Kompanii Piwowarskiej - „Dwa Szybkie Żubry”. Promocja pod hasłem „Dwa Szybkie Żubry wymiatają” potrwa do 31 lipca. W loterii na wygrane przeznaczono 12 milionów piw.

Aby wziąć udział w loterii „Dwa Szybkie Żubry”, wystarczy kupić jednego Żubra ze specjalnym oznaczeniem na opakowaniu, by mieć szansę wygrania dwóch. Promocyjne puszki i butelki piwa Żubr trafią do sprzedaży 18 stycznia. Konsument dowie się o wygranej znajdując jej symbol pod kapslem lub zawleczką.

Loteria Żubra wsparta kampanią

– „Dwa Szybkie Żubry” to loteria wyczekiwana i przyjmowana przez konsumentów z entuzjazmem. W tej edycji, inspirując się galopem króla puszczy, spieszymy z możliwością wygranych już w styczniu, czyli wcześniej niż w ubiegłych latach – komentuje Urszula Czerniawska-Kapeluch, senior brand manager Żubra.

Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający historię dwóch żubrów galopujących przez puszczę, w którym szybkość i potęga zwierząt robi wrażenie. Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji, internecie m.in. w kanałach social media oraz w punktach sprzedaży.

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny Oto Film, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Autor:jd

Więcej informacji:Żubr, loteria, Kompania Piwowarska

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas