PR2018-07-02
0

LoveBrands Relations realizuje kolejny projekt dla Novo Nordisk

Agencja LoveBrands Relations wygrała kolejny przetarg koncernu farmaceutycznego Novo Nordisk. Tym razem zrealizuje projekt „Razem zmieniajmy życie z hemofilią” na polskim rynku.

Za realizację działań odpowiada dział komunikacji zdrowotnej, którym kieruje Marta Domańska, senior communications expert. Konsultanci zajmą się realizacją strategii komunikacji, prowadzeniem biura prasowego, PR eksperckiego, działaniami eventowymi oraz z zakresu CSR.

To kolejny projekt powierzony tej agencji przez Novo Nordisk. Zespół LoveBrands Relations realizuje od kilku tygodni także kampanię społeczno-edukacyjną "Razem zmieniamy cukrzycę".

Strony nie zdradzają, na jaki okres podpisano umowę.

 

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas