Reklama2022-06-21
1

Antybaton marki Łowicz reklamowany przez Feeders Agency

Ruszyła kampania reklamowa Antybatonu - nowego produktu marki Łowicz należącej do Grupy Maspex. Kreację spotów telewizyjnych i internetowych przygotowała Feeders Agency.

Antybaton to nowy produkt na rynku, promowany przez producenta jako "konkurencja dla wszelkiego rodzaju niezdrowych przekąsek, idealny na każdą porę dnia gdy poczujemy lekki głód".

W jego składzie znajduje się mieszanka orzechów, daktyli i owoców. Antybaton nie zawiera cukru, a całość zamknięta jest w formie poucha.

Feeders Agency reklamuje Antybatona

W ramach kampanii launchującej ten produkt agencja Feeders Agency opracowała ideę komunikacji 360. Produkt przedstawiony jest w niej jako superbohater ratujący nas w chwilach, gdy dokucza nam głód albo kuszą nas słodkie przekąski.

W spocie telewizyjnym możemy zaobserwować absurdalne sceny ilustrujące te chwile: od burczenia brzucha na callu, kurczący się żołądek podczas grania w gry, czy już gadających do nas (od omamów z głodu) słodyczy albo kobziarza grającego marsza na kiszkach. Całość utrzymana jest w konwencji czołówek filmów i seriali o superbohaterach oraz w rytmie specjalnie skomponowanej piosenki, do której muzykę stworzył Olaf Deriglasoff.

Spot kampanijny będzie emitowany w telewizji, social mediach (Facebook, Instagram), VOD oraz YouTube. Towarzyszą mu kreacje digitalowe emitowane jako prerolle na Youtube oraz instastories na Instagramie. Dodatkowo zaplanowane działania niestandardowe z influencerami na Tiktoku i Youtube.

Kreację przygotowała agencja Feeders, za zakup mediów odpowiada Starcom.

Autor:jd

Więcej informacji:Feeders Agency, Antybaton, Maspex, Łowicz

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas