PR2021-04-22
0

Lubella nowym klientem 24/7Communication

Marka wyrobów zbożowych Lubella (Maspex) współpracuje w zakresie PR z agencją 24/7Communication.

Agencja 24/7Communication realizuje dla marki kampanię PR promującą odświeżoną ofertę produktową Lubelli 4-5-jajecznej. Marka zdecydowała się zrezygnować z wykorzystywania jajek z chowu klatkowego w swoich produktach.  Tym samym wprowadziła zmianę w recepturze makaronu Lubella Jajeczna 4 oraz 5 jaj, który produkowany jest od teraz z jaj od kur z wolnego wybiegu.

Działania promocyjno-informacyjne zaplanowano przede wszystkim na kanałach online, a także w mediach tradycyjnych – m.in. w prasie poradnikowej oraz regionalnej. W rolę ambasadorki działań wcieliła się aktorka Elżbieta Romanowska.

Za pomysł kreatywny i całościową komunikację PR odpowiada 24/7Communication.

Autor:jd

Więcej informacji:Lubella, Maspex, 24/7Communication

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas