Reklama 2019-02-07
2

Łukasz Kowalczyk na czele sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network

Łukasz Kowalczyk Łukasz Kowalczyk

Łukasz Kowalczyk objął stanowisko dyrektora biura sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network. To nowa funkcja w firmie.

Kowalczyk odpowiedzialny jest za zarządzanie i sprzedaż produktów reklamy internetowej w Digital Expert oraz produktów reklamy zewnętrznej w OOH Network. Raportuje bezpośrednio do zarządu spółki.

W latach 2014-2018 Kowalczyk pełnił funkcję senior account executive oraz group account managera w warszawskim oddziale Media Impact Polska - biurze sprzedaży mediów należącym do Grupy Onet-RASP. Wcześniej przez dziesięć lat odpowiadał za sprzedaż reklam w Grupie Onet.

Z branżą medialną związany jest od 2004 roku. Zaczynał jako key account w Eniro Polska,  wydawcy Panoramy Firm.

Autor: jd

Więcej informacji: Łukasz Kowalczyk, Mobile Ad Network

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas