Reklama2012-09-06
2

OAN uruchomiła agencję Mobile Ad Network, Szefem Małgorzata Rupala

Sieć reklamowa Online Advertising Network wystartowała z agencją Mobile Ad Network oferującą usługi z zakresu marketingu mobilnego pod marką Mobi.ad. Nową spółką kieruje Małgorzata Rupala, wcześniej związana z TVP, Polsatem i New Age Media.

Mobile Ad Network oferuje usługi produkcji, zakupu, dystrybucji, targetowania i pomiaru kampanii reklamowych realizowanych na smartfonach i tabletach. Firma prowadzi wszystkie działania za pośrednictwem własnej platformy marketingu, która umożliwia m.in. produkcję niestandardowych formatów reklamowych, wielokanałową komunikacje i zaawansowany pomiar zaangażowania użytkowników. Klientom oferuje wsparcie już na etapie planowania kampanii, m.in. poprzez wybór dostawców i odpowiednich kanałów komunikacji, przygotowanie efektywnościowych kreacji, zakup powierzchni reklamowej w serwisach i aplikacjach oraz dostarczenie targetowanych i aktualnych baz danych. Agencja szczególny nacisk kładzie na etap produkcji, zapewniając klientom wysokiej jakości materiały kreatywne, m.in. niestandardowe interaktywne formaty przygotowywane w HTML5.

Dyrektor zarządzającą Mobile Ad Network została Małgorzata Rupala, która poprzednio była international sales director w New Age Media, biurze reklamowym sieci Cinema City, a wcześniej pracowała m.in. w strukturach handlowych Telewizji Polskiej i Polsatu. - Obecnie proponujemy profesjonalne i sprawdzone formaty reklamowe, zarządzamy kanałami w czasie rzeczywistym i dostarczmy statystyki niemal w każdej minucie kampanii. Dysponujemy już także narzędziami, które będziemy mogli wykorzystać w przyszłości, jak ekstremalne targetowanie, geolokalizacja czy reklama w telewizji mobilnej - opisuje Rupala.

Mobile Ad Network prowadzi już pierwszą kampanię dla klienta z branży motoryzacyjnej.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas